Opinie o Nas

Gwarancja

Towary dostępne w Sklepie internetowym objęte są gwarancją producenta. Warunki gwarancji w tym jej zakres oraz terminy określa odpowiednio karta gwarancyjna, z którą warto się dokładnie zapoznać.

Okres gwarancji na produkty wynosi:

LEDLENSER:

  • dla produktów zakupionych po 2016 r - 5 lat (lub łącznie 7 lat jeśli zakupiony produkt posiadał kartę rejestracyjną z kodem QR i został zarejestrowany na stronie producenta, co skutkowało otrzymaniem 2 dodatkowych lat gwarancji)*
  • dla produktów wprowadzonych do oferty po 17.08.2020 r - 2 lata (lub łącznie 7 lat jeśli zakupiony produkt posiadał kartę rejestracyjną z kodem QR i został zarejestrowany na stronie producenta, co skutkowało otrzymaniem 5 dodatkowych lat gwarancji)*

* z wyłączeniem serii Solidline, serii I oraz serii EX, a także akumulatorów i akcesoriów Ledlenser w tym pokrowców, przełączników zdalnych, kolorowych nakładek, etc. - na te produkty oraz pozostałe, które nie posiadają w zestawie kart rejestracyjnych z kodem QR obowiązują 2 lata gwarancji!

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne w Polsce na zlecenie Ledlenser GmbH Co.KG wykonuje: Pro Store Sp. z o.o., ul. Mikołaja Reja 3, 80-404 Gdańsk tel. 58 691 45 41, mail: serwis.ledlenser@prostore.com.pl

FENIX

  • dla produktów z wymiennymi akumulatorami - 5 lat*
  • dla produktów z wbudowanymi/niewymiennymi akumulatorami - 2 lata

*z wyłączeniem akumulatorów i akcesoriów Fenix w tym pokrowców, przełączników zdalnych, kolorowych nakładek, etc. - na te produkty obowiązują 2 lata gwarancji!

Istnieje możliwość wydłużenia gwarancji o kolejne 6 miesięcy po rejestracji produktu na stronie producenta: https://www.fenixlighting.com/product-registration/ lub https://fenix.pl/pl/page/przedluz-gwarancje-do-5-5-roku

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne w Polsce wykonuje: PPHU KOLBA ŁUKASZ MATUSZCZAK, ul. Limanowskiego 65, 42-506 Będzin.

NITECORE

  • dla większości produktów - 2 lata*

*z wyłączeniem wymiennych akumulatorów i akcesoriów w tym opasek, uchwytów, pokrowców, przełączników, etc.; w przypadku zakupów na firmę czas gwarancji wynosi 1 rok.

Serwis gwarancyjny dotyczy latarek zakupionych u oficjalnego dystrybutora lub przedstawicieli marki w Polsce. 

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne w Polsce wykonuje: Kaliber. Sp. z o.o., 05-090 Dawidy Bankowe, ul. Starzyńskiego 43.

PETZL

  • dla produktów zakupionych do 2017 r - 3 lata*
  • dla produktów zakupionych po 2017 r - 5 lat*

*z wyłączeniem wymiennych akumulatorów i akcesoriów Petzl w tym opasek, uchwytów, pokrowców, etc. - na te produkty obowiązują 2 lata gwarancji! Natomiast 1 rok gwarancji obejmuje wbudowane akumulatory, jak np. w latarce Petzl Nao +.

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne w Polsce wykonuje: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe AMC A.Ciszewski & K. Śmiałek sp.j. Mników 389, 32-084 Morawica.

MACTRONIC / STREAMLIGHT / FALCON EYE

  • jeśli karta gwarancyjna danego produktu nie stanowi inaczej - 2 lata

W przypadku produktów Mactronic stnieje możliwość wydłużenia gwarancji do 3 lat - wymagane jest zarejestrowanie zakupu w ciągu 30 dni poprzez wypełnienie formularza na stronie producenta: https://mactronic.pl/pl/przedluz-gwarancje

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne w Polsce wykonuje: Mactronic Spółka z o.o. Sp. k. ul. Stargardzka 4, 54-156 Wrocław.

MAGLITE

  • jeśli karta gwarancyjna danego produktu nie stanowi inaczej - 2 lata

Naprawy gwarancyjne w Polsce wykonuje: BRITE ul. Gen. Okulickiego 7/9, 05-500 Piaseczno.

ARMYTEK

  • dla latarek - 10 lat
  • dla akcesoriów i ładowarek - 5 lat
  • dla wbudowanych baterii, uchwytów, mocowań, przycisków, ładowarek i złączy - 1 rok

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne w Polsce wykonuje: Armytek Sp. z o.o. ul. Władysława Wysockiego 84a 15-167 Białystok.

SILVA

  • jeśli karta gwarancyjna danego produktu nie stanowi inaczej - 2 lata

Naprawy gwarancyjne w Polsce wykonuje: POLANA ul. Sękocińska 10 02-313 Warszawa.

MOON

  • jeśli karta gwarancyjna danego produktu nie stanowi inaczej - 2 lata

Reklamacjami w Polsce zajmuje się dystrybutor marki: APG CO. W. KISIELEWSKI, J.KIERDELEWICZ SPÓŁKA JAWNA 15-545 Białystok, ul. Ciołkowskiego 157.

KNOG

  • jeśli karta gwarancyjna danego produktu nie stanowi inaczej - 2 lata

Naprawy gwarancyjne w Polsce wykonuje: Firma Handlowo Usługowa "PORĘBA" Elżbieta Anna Poręba ul. Kłuszyńska 13, 30-499 Kraków.

OLIGHT

  • jeśli karta gwarancyjna danego produktu nie stanowi inaczej - 2 lata*

*z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych, czyli m.in. baterii, akumulatorów, powerbanków i innych materiałów eksploatacyjnych, których właściwości mogą ulec degradacji wraz z upływem czasu.

Serwis gwarancyjny dotyczy latarek zakupionych u oficjalnego dystrybutora lub przedstawicieli marki w Polsce.

Naprawy gwarancyjne w Polsce wykonuje: Militaria.pl ul. Graniczna 8c, 54-610 Wrocław.


BLACK DIAMOND

  • jeśli karta gwarancyjna danego produktu nie stanowi inaczej - 3 lata*

*z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych, czyli m.in. baterii, akumulatorów, powerbanków i innych materiałów eksploatacyjnych, których właściwości mogą ulec degradacji wraz z upływem czasu.

Naprawy gwarancyjne w Polsce wykonuje: Crag Sport S.C. ul. Josepha Conrada 65, 31-357 Kraków.