Opinie o Nas

Gwarancja




Towary dostępne w Sklepie internetowym objęte są gwarancją producenta. Warunki gwarancji w tym jej zakres oraz terminy określa odpowiednio karta gwarancyjna, z którą warto się dokładnie zapoznać.

LEDLENSER:

  • dla produktów zakupionych po 2016 r - 5 lat (lub łącznie 7 lat jeśli zakupiony produkt posiadał kartę rejestracyjną z kodem QR i został zarejestrowany na stronie producenta, co skutkowało otrzymaniem 2 dodatkowych lat gwarancji)*
  • dla produktów wprowadzonych do oferty po 17.08.2020 r - 2 lata (lub łącznie 7 lat jeśli zakupiony produkt posiadał kartę rejestracyjną z kodem QR i został zarejestrowany na stronie producenta, co skutkowało otrzymaniem 5 dodatkowych lat gwarancji)*

* z wyłączeniem serii Solidline, serii I oraz serii EX, a także akumulatorów i akcesoriów Ledlenser w tym pokrowców, przełączników zdalnych, kolorowych nakładek, etc. - na te produkty oraz pozostałe, które nie posiadają w zestawie kart rejestracyjnych z kodem QR obowiązują 2 lata gwarancji.

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne w Polsce na zlecenie Ledlenser GmbH Co.KG wykonuje: Pro Store Sp. z o.o., ul. Mikołaja Reja 3, 80-404 Gdańsk tel. 58 691 45 41, e-mail: serwis.ledlenser@prostore.com.pl

FENIX

  • dla produktów z wymiennymi akumulatorami - 5 lat*
  • dla produktów z wbudowanymi/niewymiennymi akumulatorami - 2 lata

*z wyłączeniem akumulatorów i akcesoriów Fenix w tym pokrowców, przełączników zdalnych, kolorowych nakładek, etc. - na te produkty obowiązują 2 lata gwarancji.

Istnieje możliwość wydłużenia gwarancji o kolejne 6 miesięcy po rejestracji produktu na stronie producenta: https://www.fenixlighting.com/product-registration/ lub https://fenix.pl/pl/page/przedluz-gwarancje-do-5-5-roku

Naprawy gwarancyjne w Polsce wykonuje: Kolba sp. z o.o. ul. Wiejska 46, 41-253 Czeladź e-mail: serwis@fenix.pl

NITECORE

  • dla większości produktów - 2 lata*

*z wyłączeniem wymiennych akumulatorów i akcesoriów w tym opasek, uchwytów, pokrowców, przełączników, etc.; w przypadku zakupów na firmę czas gwarancji wynosi 1 rok.

Dotyczy latarek zakupionych u oficjalnego dystrybutora lub przedstawicieli marki w Polsce. 

Podmiot odpowiedzialny: TOGO Sp. z o.o., ul. Starogardzka 15, 83-010 Straszyn e-mail: togo@togo.com.pl

PETZL

  • dla produktów zakupionych do 2017 r - 3 lata*
  • dla produktów zakupionych po 2017 r - 5 lat*

*z wyłączeniem wymiennych akumulatorów i akcesoriów Petzl w tym opasek, uchwytów, pokrowców, etc. - na te produkty obowiązują 2 lata gwarancji. Natomiast 1 rok gwarancji obejmuje wbudowane akumulatory, jak np. w latarce Petzl Nao +.

Naprawy gwarancyjne w Polsce wykonuje: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe AMC A.Ciszewski & K. Śmiałek sp.j. Mników 389, 32-084 Morawica e-mail: reklamacje@amc.com.pl

MACTRONIC / STREAMLIGHT / FALCON EYE

  • jeśli karta gwarancyjna danego produktu nie stanowi inaczej:
    - oświetlenie Mactronic - 5 lat, akumulatory i baterie jako elementy eksploatacyjne - 2 lata
    - oświetlenie Streamlight - 2 lata
    - oświetlenie Falcon Eye - 2 lata

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne w Polsce wykonuje: Mactronic Group Sp. z o.o. ul. Stargardzka 4, 54-156 Wrocław e-mail: serwis@mactronic.pl

MAGLITE

  • jeśli karta gwarancyjna danego produktu nie stanowi inaczej - 2 lata

Podmiot odpowiedzialny: BRITE ANDRZEJ SŁAWEK ul. Gen. Okulickiego 7/9, 05-500 Piaseczno e-mail: biuro@brite.pl

ARMYTEK

  • dla latarek - 10 lat
  • dla akcesoriów i ładowarek - 5 lat
  • dla wbudowanych baterii, uchwytów, mocowań, przycisków, ładowarek i złączy - 1 rok

Naprawy gwarancyjne w Polsce wykonuje: Armytek Sp. z o.o. ul. Władysława Wysockiego 84a 15-167 Białystok.

SILVA

  • jeśli karta gwarancyjna danego produktu nie stanowi inaczej - 2 lata

Podmiot odpowiedzialny: RONDO Sp. z o.o. ul. Fabryczna 1A, 34-300 Żywiec mail: reklamacje@rondo-distribution.pl

MOON

  • jeśli karta gwarancyjna danego produktu nie stanowi inaczej - 2 lata

Podmiot odpowiedzialny: APG CO. W. KISIELEWSKI, J.KIERDELEWICZ SPÓŁKA JAWNA 15-545 Białystok, ul. Ciołkowskiego 15 e-mail: hurt@apg.pl

KNOG

  • jeśli karta gwarancyjna danego produktu nie stanowi inaczej - 2 lata

Podmiot odpowiedzialny: PORĘBA sp. z o.o. ul. Kłuszyńska 13, 30-499 Kraków e-mail: info@porebarowery.pl

OLIGHT

  • jeśli karta gwarancyjna danego produktu nie stanowi inaczej - 2 lata*

*z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych, czyli m.in. baterii, akumulatorów, powerbanków i innych materiałów eksploatacyjnych, których właściwości mogą ulec degradacji wraz z upływem czasu.

Podmiot odpowiedzialny: Militaria.pl ul. Graniczna 8c, 54-610 Wrocław e-mail: zapytania@militaria.pl

VIDEX

  • jeśli karta gwarancyjna danego produktu nie stanowi inaczej - 2 lata*

*z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych, czyli m.in. baterii, akumulatorów, powerbanków i innych materiałów eksploatacyjnych, których właściwości mogą ulec degradacji wraz z upływem czasu - na te produkty obowiązuje 1 rok gwarancji.

Naprawy gwarancyjne w Polsce wykonuje: Allegro opt Sp. z o.o. ul. Mierzeja Wiślana 11, 30-732 Kraków e-mail: biuro@videx.com.pl


BLACK DIAMOND

  • jeśli karta gwarancyjna danego produktu nie stanowi inaczej - 3 lata*

*z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych, czyli m.in. baterii, akumulatorów, powerbanków i innych materiałów eksploatacyjnych, których właściwości mogą ulec degradacji wraz z upływem czasu.

Naprawy gwarancyjne w Polsce wykonuje: CRAG SPORT Klocek Matrejek sp.j. ul. Josepha Conrada 65, 31-357 Kraków e-mail: reklamacje@cragsport.pl

CUMULUS

  • wszystkie produkty Cumulus® objęte są bezterminową gwarancją: Lifetime Experience

Naprawy gwarancyjne w Polsce wykonuje: CUMULUS OUTDOOR sp. z o.o. ul. Opata Hackiego 19 81-211 Gdynia e-mail: info@cumulus.pl

LEATHERMAN

  • jeśli karta gwarancyjna danego produktu nie stanowi inaczej - 25 lat*

*z wyłączeniem akcesoriów, pokrowców, nadruków, wykończeń kolorystycznych, czyszczenia ani ostrzenia, odzieży i artykułów materiałowych Leatherman.

Naprawy gwarancyjne w Polsce wykonuje: Leatherman Europe GmbH Holterkamp 16 40880 Ratingen, Niemcy e-mail: info-poland@leatherman.com

VICTORINOX

  • jeśli karta gwarancyjna danego produktu nie stanowi inaczej: produkty Victorinox objęte są bezterminową gwarancją*

*z wyłączeniem komponentów elektronicznych, takich jak przenośne dyski USB, diody LED; akcesoria, w tym: paracordy, smycze, łańcuszki, etui, rękawiczki, klipsy, paski, bloki noży, książki, a także galanteria skórzana, które są objęte 2-letnią Gwarancją Victorinox.

Naprawy gwarancyjne w Polsce wykonuje: Victorinox Poland Sp. z.o.o. ul. Komitetu Obrony Robotników 62 02-146 Warszawa e-mail: info.pl@victorinox.com

CATERPILLAR

  • jeśli karta gwarancyjna danego produktu nie stanowi inaczej - 2 lata*

*z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych, w tym: baterii, akumulatorów, powerbanków i innych; w przypadku przedsiębiorców (zakup do użytku profesjonalnego) gwarancja wynosi 1 rok.

Podmiot odpowiedzialny: HSS Distribution Sp. z o.o. ul. Życzliwa 29/2 53-030 Wrocław e-mail: rma@hssgroup.pl

NEWELL

  • jeśli karta gwarancyjna danego produktu nie stanowi inaczej - 40 miesięcy*

Warunki: https://fdirect.pl/wp-content/uploads/2022/02/Gwarancja-Newell-40PL.pdf

Naprawy gwarancyjne w Polsce wykonuje: Fdirect Sp. z o.o. "f2serwis" ul. Brukowa 10 klatka 1, 91-341 Łódź e-mail: serwis@f2serwis.pl

PRIMOS

  • jeśli karta gwarancyjna danego produktu nie stanowi inaczej - 1 rok*

*ograniczona gwarancja Primos obejmuje wszelkie wady materiałowe i/lub produkcyjne

Podmiot odpowiedzialny: Kolba sp. z o.o. ul. Wiejska 46, 41-253 Czeladź e-mail: serwis@kolba.pl

CLOUD DEFENSIVE

  • jeśli karta gwarancyjna danego produktu nie stanowi inaczej - 2 lata*

*z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych, w tym: baterii, akumulatorów, powerbanków i innych.

Podmiot odpowiedzialny: MORSE MUSIC sp. z o.o.  ul. Świeradowska 47 02-662 Warszawa e-mail: kontakt@morse-defence.pl

GOAL ZERO

  • jeśli karta gwarancyjna danego produktu nie stanowi inaczej - 2 lata*

*z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych, w tym: baterii, akumulatorów, powerbanków i innych.

Podmiot odpowiedzialny: VidiCom Sp. z o.o. ul. Heliotropów 29, 04-796 Warszawa serwis@vidicom.pl