Opinie o Nas





 ☣ Kupuj bezpiecznie - SARS-CoV-2 ☣



Pragniemy poinformować, że jesteśmy świadomi zagrożenia i w sposób ciągły śledzimy zalecenia polskich władz związane z przeciwdziałaniem rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2. W reakcji na wytyczne Sklep Stacjonarny mieszczący się przy ul. Stargardzkiej 4 we Wrocławiu został zamknięty do odwołania. W trosce o bezpieczeństwo pracowników i klientów nie ma również możliwości złożenia reklamacji lub oddania towaru w sklepie stacjonarnym.



Sklep internetowy LATARKI.PL działa bez przeszkód. Realizujemy wszystkie zamówienia z zachowaniem należytej ostrżności, tak aby zakupy w naszym sklepie były bezpieczne zarówno dla naszych klientów, jak i pracowników.

Ważne informacje:

► W większości przypadków zamówienia przygotowujemy i wysyłamy w ciągu 24h. Czas dostawy wybranego produktu zależy od statusu dostępności na stronie, wybranej formy transportu i płatności. Przykładowo w przypadku płatności przelewem, termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania należności na naszym koncie.

► Przyjmujemy zwroty i reklamacje wysłane do nas wyłącznie przesyłką kurierską bądź pocztową. Nie ma możliwości zwrotu zakupionych produktów czy reklamowania ich w siedzibie firmy.

► Przesyłki kurierskie realizowane są przy zachowaniu procedur ograniczających ryzyko rozwoju epidemii. Zalecamy korzystanie z płatnosci online lub kartą płatniczą przy odbiorze paczki.

► Uprasza się o zachowanie odpowiedniego dystansu i odbieranie przesyłki w drzwiach lub przed domem, celem minimalizowania czasu bezpośredniego kontaktu z kurierem.

► Zgodnie z wytycznymi instytucji sanitarnych należy również unikać przekazywania - w trakcie składania podpisów - telefonów, komputerów mobilnych czy długopisów itp. Wychodząc Państwu na przeciw przewoźnik InPost wdrożył system odbioru przesyłek kurierskich w oparciu o kod odbioru, aby wyeliminować konieczność składania podpisu na terminalu kuriera.

► W związku z nadzwyczajnymi środkami ostrożności dotyczącymi zagrożenia koronawirusem, kurierzy DPD mają prawo dostarczać przesyłki pod drzwi i bez podpisu odbiorcy pod warunkiem, że kurier nawiąże wcześniej kontakt z odbiorcą i odbiorca wyrazi zgodę na takie doręczenie. Rozwiązanie to ma zapewnić maksymalna ochronę dla adresata i kuriera podczas doręczenia.

► Na chwilę obecną nie ma możliwości odbioru przesyłek w Punktach Obsługi InPost.

► W związku z zaleceniami na temat unikania kontaktów z osobami potencjalnie zainfekowanymi zachęcamy do korzystania z dostawy przez Paczkomaty InPost. Przewoźnik ten zapewnia dostawę bezkontaktową 7 dni w tygodniu, 24h na dobę.

► Odbierając paczkę z Paczkomatu InPost nie trzeba dotykać panelu sterującego, można otworzyć skrytkę Paczkomatu za pomocą aplikacji InPost z poziomu smartfona (aplikacja do pobrania w sklepach App Store i Google Play).